Produktbild 1
85,59 €
inkl. MwSt.

1

lieferbar in 1-3 Werktagen


End of 2022, nearly 200,000 people indicated holding a position as a customer success manager on LinkedIn. Customer success management (CSM) is thus the fastest growing business function. It was first implemented in selected service businesses, but currently CSM applications are spreading globally across industries.

This book provides a clear understanding of CSM for practitioners based on comprehensibly prepared knowledge from practical and scientific resources. The book can be used ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Customer Success Management
  • Helping Business Customers Achieve Their Goals
  • Kleinaltenkamp, Michael, Prohl-Schwenke, Katharina, Elgeti, Laura
  • Kartoniert, x, 102 S.
  • X, 102 p. 16 illus., 3 illus. in color.
  • Sprache: Englisch
  • 235 mm
  • ISBN-13: 978-3-031-26180-0
  • Titelnr.: 97179011
  • Gewicht: 204 g
  • Springer, Berlin (2024)
  • Herstelleradresse

    Springer Heidelberg

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Michael Kleinaltenkamp, Katharina Prohl-Schwenke und Laura Elgeti

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.